منتدى ياللا شباب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى ياللا شباب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hhhaminhhh

ذكر
العمل/الترفيه : sals
المزاج : safi

عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Empty
مُساهمةموضوع: عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي   عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Icon_minitimeالأربعاء يناير 07, 2009 3:29 pm

نزل البرنامج ده وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد.
أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه.
البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي زي الموسوعه الشامله.

والمفاجأه بقي :
أي مكان تحب تروحه هتلاقي عنوانه ورقم تليفونه ومنتجاته بأسعارها
مع ملاحظة إن تغيير الأسعار أول بأول هتلاقيه موجود.
وساعتها تقدر تقرر المناسب ليك إيه وماتدبسش في أي حاجه
نزلوا البرنامج ماتنسوش تقولوا لي إيه رأيكم
www.eg3g.com
منقول
http://www.orixgroup.com
hhhaminhhh

ذكر

عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي   عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Icon_minitimeالخميس يناير 15, 2009 11:28 am

عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي 427307308
hhhaminhhh

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي   عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Icon_minitimeالأحد يناير 25, 2009 3:38 pm

ما قلتم إيه رأيكم في الموضوع
hhhaminhhh

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي   عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Icon_minitimeالإثنين فبراير 02, 2009 4:18 pm

والله أنا بقيت ما أقدر أستغني عنه في كل مكان معايا
hhhaminhhh

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي   عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Icon_minitimeالإثنين فبراير 09, 2009 2:46 pm

عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Get-1-2008-dcuhp11y
hhhaminhhh

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي   عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Icon_minitimeالإثنين فبراير 23, 2009 3:57 pm

إيه آخر الأخبار
hhhaminhhh

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي   عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Icon_minitimeالإثنين أبريل 27, 2009 3:54 pm

إيه ياجماعه فين الردود
temooking

ذكر
العمل/الترفيه : salis
المزاج : good

مُساهمةموضوع: رد: عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي   عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Icon_minitimeالإثنين يونيو 08, 2009 2:23 pm

mashkooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor
khokha1990

انثى
العمل/الترفيه : كمبيوتر
المزاج : riug

مُساهمةموضوع: رد: عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي   عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Icon_minitimeالإثنين يوليو 27, 2009 1:08 pm

bounce bounce
temooking

ذكر
العمل/الترفيه : salis

مُساهمةموضوع: رد: عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي   عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 10, 2009 3:19 pm

عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Icon_rr عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Icon_rr عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Icon_rr عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Icon_rr
khokha1990

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي   عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Icon_minitimeالأحد يناير 24, 2010 3:29 pm

رائع جدااااااا البرنامج ومفيد جدااااااااااا
khokha1990

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي   عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Icon_minitimeالإثنين فبراير 01, 2010 4:01 pm

الف الف مليون مبروك لمصر ام الدنيا
magician

ذكر
العمل/الترفيه : sales

مُساهمةموضوع: رد: عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي   عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Icon_minitimeالأحد فبراير 28, 2010 5:28 pm

اللهم صلى وسلم وبارك على سيدنا محمد
khokha1990

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي   عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Icon_minitimeالإثنين مارس 01, 2010 11:30 am

مشكووووووووووووووووووور
khokha1990

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي   عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Icon_minitimeالأربعاء يوليو 14, 2010 12:05 pm

عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Icon_smile عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Icon_smile عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده  وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي Icon_smile

عايزتعرف أي حاجه في مصر على موبايلك صدقني أي حاجه أدخل هنا نزل البرنامج ده وإنت تعرف إنه أول دليل لمصر على الموبايل دليل بجد. أي حاجه عايز تعرفها في مصر أي مكان عايز تروحه في مصر هاتعرف كل حاجه عنه. البرنامج ده تعديل لأكبر دليل مصري على الموبايل يعني بقي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-